Jeg oplever ofte at modtage både emails, Instagram, Linkedin, Twitter, Facebook og beskeder fra andre platforme med investeringsmuligheder fra startups. I starten forsøgte jeg at håndtere henvendelserne på igennem hver af disse kanaler, men for mange ting faldt imellem gulvbrædderne.

Derfor har jeg udviklet et system (jeg har en baggrund som koder) hvor vi har det hele samlet i et, struktureret som cases. Når vi får en henvendelse beder vi derfor også som regel altid om, at indsende den via vores hjemmeside, så det bliver struktureret.

Det er måske lidt upersonligt i første omgang, men det er med til at vi hurtigere og bedre kan give svar tilbage.

Når folk indsender en case via vores hjemmeside stiller vi også en række pre-screenings spørgsmål som hurtigt afklarer de mest relevante ting med det samme.

Forneden er et par screenshots af processen:

Og sådan ser det ud i vores backend:

 

Sådan ser vores dashboard ud:

Hvis du er nysgerrig efter at se mere kan du i denne artikel læse mere om hvordan vores CRM system fungerer.