Vi kigger nok på omkring 5-600 investeringscases om året. Det kan lyde som meget, men i praksis er det ikke mere end et par stykker om dagen. Vi er trods alt også et team på en god håndfuld mennesker, så der er også fornuftig kapacitet til det.

For at holde styr på alle cases har jeg udviklet vores eget CRM system som hjælper os med at håndtere disse henvendelser. Det er også derfor, at jeg beder folk om at indsende deres case via vores hjemmeside, da det bliver registreret direkte i vores system.

Det er måske lidt upersonligt, men vi er idag repræsenteret med profiler på Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, Email, telefon osv, så det er svært at holde styr på, hvis vi ikke får cases samlet ét sted.

Hvis ikke vi havde et struktureret system til at håndtere alle vores investeringer, tror jeg ikke, vi ville være hvor vi er i dag, med kapacitet til at vokse yderligere.

At have tingene samlet og struktureret gør også, at vi grundigt kan evaluere alle investeringsmuligheder og også give et pænt afslag og feedback på det, vi takker nej til.

PS! Fordi alle vores investeringscases er strukturet, kan vi trække nogle ret interessante tal…


Denne AMA post blev oprindelig skrevet August 17, 2021. Med mindre det fremgår kan informationen have ændret sig siden. Hvis du ønsker at stille et spørgsmål kan du gøre det herfra. Du kan også lægge en kommentar eller stille et opfølgende spørgsmål i kommentarfeltet forneden.